You are currently viewing Vestfold Slektshistorielag avholdt sitt  julebord 30 november 2022

Vestfold Slektshistorielag avholdt sitt julebord 30 november 2022

Julebord 2022 avholdt på Nauen

Endelig var det mulig å arrangere julebord for medlemmer i Vestfold Slektshistorielag igjen. 30. november var vi samlet 36 medlemmer i våre lokaler på Nauen, som var pyntet for anledningen.

Foreningen er så heldige å ha en leder som virkelig kan lage mat; Hver onsdag er det felles hjemmelaget middag på Nauen, laget av vår leder Svein-Åge. Når vi nå skulle arrangere julebord, var det igjen Svein-Åge som sto for nydelig julebuffet. Det har gått rykter om «ribba på Nauen» som vi ikke har fått servert siden før korona-nedstengningen. Endelig fikk vi smake på den gode ribba med fullt tilbehør, i tillegg til hjemmelaget karamellpudding til dessert og bløtkake til kaffen.

Det var tradisjonen tro utlodning, og undertegnede var så heldig å kunne ta med seg en stor fruktkurv hjem.

Eli Ulriksen